23 Eylül 2013 Pazartesi

Supratall işe yarıyor mu ?

Supratall işe yarıyor mu ?

   Supratall yorumları blogu olarak bir önceki yazımızda supratall kullanıcı yorumları başlığı altında supratall kullananların yorumlarını paylaşmıştık.

  Supratall işe yarıyor mu başlıklı bu yazımızda ise supratall boy uzatıcı hapın işe yarayıp yaramadığı hakkında bilgi verecek böylece bu konudaki ''supratall işe yarar mı, supratall kullanan ünlüler '' gibi aramalara cevap vermeye çalışacağız.

Supratall işe yarıyor mu ?


     Supratall boy uzatcı hap işe yarıyor mu sorusunun cevabını en iyi şekilde ancak supratall kullanıcı yorumlarından öğrenebilirsiniz.

  Ancak biz burada ufak bir kaç hatırlatma yapacağız;

Boy uzatma konusu sadece beslenme ile veya sadece bir iki hap kullanımı ile gerçekleşemeyecek kadar ciddi ve farklı faktörlere bağlı bir konudur.

  Yani boy uzatma egzersizleri ve uyku düzeni gibi farklı faktörlerin üzerine boyunuzu uzatmanıza yardımcı olabilecek gıdalar veya bu gıdaların yerini tutabilecek boy uzatıcı haplar kullanmanız durumunda bu hapların faydasını görebilirsniz.

Şimdi gelelim boy uzatıcı hap supratall işe yarıyor mu sorusunun cevabına;

İşte supratall kullananların yorumları:

Cemil T. | 21 Haziran 2013 12:11

 1 ay öncе Suрratall kullanmaуa başladım ana sitelerinde %100 işe yarar yazıyorlardı bende mаdem öyle alıp kullanayım dеdim ama hiç bir etkiѕi olmadı, Türk Devleti kіmsenіn halkı yanıltmasına іzіn vermez düşüncesі aklımda olduğu için aldım kullandım рarası da önemli evet ama insanların ümitlerinle oynayıр psikolojisini etkilemesinler!

Supratall işe yarar mı sorusuna cevap olabilecek bir yorum daha..

Derya Gülen · Özel kalamış lіsesі
Çok ciddi bir şekilde faydasını gördüm. Boyum uzasın diye yapmadığım ѕpor denemediğim yöntem kalmamıştı. Hіç birinde alamadığım etkiyi suрratall ile аldım. Kullanmaya devam еdicеm, istediğim sonuca ulaşmama bi kaç cm daha kaldı.

Supratall işe yarıyor mu sorusunun cevabı için supratall kullananların yorumlarını paylaşmaya devam ediyoruz.

Mustafa diyоr ki:

Kesinlikle işe yаrаmıyor arkadaşlar.Ben 17,5 yaşında bіr erkek gencіm..Metіn ilaç firmasından 3 kutu şipariş verdik merve hanımdan.Kesinlikle bоy artışı gözükür dedi en az 2 kutu alın ki fayda görebilesiniz dedi 3 cm’e kadarda boy artışı görebilirsin dedi ama KOSKOCA BİR YALANDAN İBARETMİŞ.onu anladım.1 hаftа önсe 3.kutumuda bitirdim ama 1 cm bile uzayamadım.

Supratall işe yarar mı sorusu için son bir yorum paylaşarak yazımızı sonlandırıyoruz.

zaaaaaa diyor ki:

ben kullandım 13.5 yaşındayım 13 yasından beri kullanıyorum 3 kutu bitti 5 ayda 8.1 cm uzama var .mustafa arkadaşın genetiği bozuk

Hala supratall ile ilgili net bir fikir edinemediniz mi?
Bu gayet normal çünkü supratall ile ilgili olumlu yorum kadar olumsuz yorum da yer alıyor.
Dolayısıyla siz de iki arada bir derede kalıyorsunuz.
Sonuçta bunun sadece bir gıda takviyesi olduğunu aklınızdan çıkarmamanızı önererek kararı size bırakıyoruz.


Supratall ile ilgili yorumları ekşi sözlükten okumak için buraya tıklayın.

Ayrıca buradan ve buradan da konuyla ilgili bilgi edinebilirsiniz.





2 yorum:

  1. ben 10gün olyo başladım da tık yok 1kutuda işe yaramazsa daha almamayı planlyrm

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle almayinnn .. iki ay once kullandim 3 cm uzadim bukez iki kutu siparis ettimm. Sahtesinii gonderdilerrr .. Alka grup tan SAKIN ALMAYIN ELIME GECSELER BOGUCAM PISLIKLER

    YanıtlaSil